Post by contceromersthin on Feb 6, 2022 10:26:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Run Cow Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Run Cow Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange penge ▞▞▞
▞▞▞ Run Cow Run 2022 version ▞▞▞
dejligt spil bt uhøflig bonde
At dræbe ko er synd. sarkastiske kommentarer om ko og had mod ko er patetiske
Meget dårligt spil
Jeg elsker det, jeg har ondt af koen
Run Cow Run アクション dwbr
Run Cow Run アクション dwbr
Det er bedre
Object Hunt Casual hee
Fantastisk spil, men det skal give dig flere ko-mønter for hver løbetur.
Spillet er ret udfordrende, men bortset fra det er det et godt spil
Hvordan får man koen til at flyve?
Det er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå kedeligt
Jeg ville ikke få denne app, den bremsede min tablet og nu halter den
Run Cow Run アクション dwbr
sooooooo goooood😃😃😍
Hmm de spændende spil, jeg anbefalede til dig...
Mit yndlings barndomsspil, og det vil være min favorit for evigt
det er det bedste spil nogensinde!!!
Jeg elsker dette spil, men muligheden for dobbeltspring halter så meget (når koen er i luften, og jeg trykker anden gang hopper, nogle gange springer koen bare ikke). Prøv at rette det, som det sker for min kone på Galaxy S2 og for mig på Nexus 5 og Sony Xperia Pro.
Jeg mener, det er okay, det kunne være så meget bedre.Gerne have mere end én live. Og behøver ikke at starte helt fra begyndelsen af niveauet, hver gang du taber. Enhver, der ønsker at købe denne, vil jeg SERIØST fortælle dig, at du skal tænke dig om to gange, før du køber den. Derfor giver jeg den to stjerner.
Godt gået spil, jeg kunne lide det
Godt nogle gange de snyder (
Denne app er sjov, jeg får altid koen aflivet😅😅😅😬
Dette spil er så fantastisk!! Jeg kunne godt tænke mig, hvis I måske kunne få koen til at løbe hurtigere? Men uanset hvad, så er spillet fantastisk, jeg elsker det så meget!!😊😊 Hvis du ikke har det, kan jeg varmt anbefale det!!😆😆
Jeg kan forstå det, når jeg går ind og eksisterer i spillet, og når jeg er i menuen for at have en lille annoncelinje, men ikke en pop-up hvert vindue eller knap jeg klikker på.. Det gør mig bare sindssyg!
Dette spil er forfærdeligt
Slet ikke gratis
Power-up'erne skifter, når landmanden kommer og gør det umuligt at trykke på knappen for at skifte i tide, før den dumme landmand stikker mig..
Run Cow Run Hərəkət crva
Jeg husker dette spil som barn! Har spillet det hele tiden haha. Det er fantastisk
super
Jeg har det virkelig dårligt med den ko
wow
Fedt nok
lev dette spil 🎮💕
God App
Asesin
Efter at have spillet dette spil spiste jeg en kæmpe hamburger! Den var lækker!
Forhindringsbane
زبالة
Ikke godt spil
Dette er stort set en betaling for at vinde spil. Hvis du ikke bruger rigtige penge, så vil det tage dig for evigt at opbygge valuta i spillet for at købe nogen af power/level ups.
Helt seriøst? Jeg sidder her og spiller mit søde save the cow-spil, samler bogstaverne i ordet veganer og redder små pattegrise... og så overtager en annonce hele skærmen.. OG JEG SER NED PÅ ET PØBON PÅ EN HJYRT .. så skyder den hjorten.. skift til skud af jægeren, der genlader... og så begynder BAM... blod sprøjter fra hjorten, og det vælter... sceneskift til et billede af et bjerghjorthoved og en anmodning om at downloade "deer hunter the game"... wow. Denne annonce skete to gange på 10 min.
Der er masser n masser af reklamer i spillet gør det virkelig sugende.
Jeg vil give den 5 stjerner, men ret venligst de annoncer, jeg ikke kan afspille, hvis jeg ikke kan slippe af med annoncerne.
Det er et fantastisk spil
Øhm
Installerede det i går aftes; løb ikke
Jeg er glad, når jeg spiller, men når jeg dør, hader jeg det (ikke spillet), bare fordi jeg dør
Det er bare endnu en kopi af alle de andre, TUSINDERE, af "løb og hop"-spil. Hvis jeg ville det, ville jeg grave min Nintendo frem og spille Mario Brothers. Sikke et spild af tid og telefonhukommelse.
Jeg ville ønske, at det ville have niveauer. Men bortset fra det er det rigtig sjovt! "Jeg henter dig ko"
det er en sød ko-løber, jeg elsker den bengig, når jeg bliver stor, vil jeg eje en gård, men ikke en hvilken som helst gård... EN KO-FARM!!!!!!!!!! og en instatut for at stoppe kodrab én gang for alle!!! ps gården vil være en mælkefarm, og jeg er ligeglad med, hvilken dusør de giver for bøf, det vil altid være en mælkefarm ps jeg har en udfordring for dig at tælle, hvor mange køer jeg putter i 3.2.1!! GÅ!!!! 🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄😘🐄🐄🐄🐄🐄😀😂😂😂🐄🐄 😂🐄🐄😘😀😀😀😀😀😘😘😂🐄🐄🐄🐄🐄😘🐄😘🐄😘🐄😘🐄😂
kebnyakan sponsor
Fantastisk spil
Run Cow Run アクション dwbr